SoundOfGothic
Dźwięki
(beta)
1 - 10 / 58
10
50
100
Gothic I
Gothic II
Gothic III
Zobacz nową wersję!
SoundOfGothic
v2
G
Choć nie są aktywne, to drzemie w nich uśpiona energia.
DIA_Addon_Merdarion_ADWHello_06_04
Zobacz nagrania z tego samego skryptu:
Dość już słyszałem.
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
Co słychać?
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
Słyszysz? Dziwne, prawda?
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
Hmm...
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
Kamienie teleportacyjne nie działają, ale wciąż słychać szum.
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
Choć nie są aktywne, to drzemie w nich uśpiona energia.
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
Jak myślisz, co może być potrzebne do ich uaktywnienia?
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
Mam pewne podejrzenia. Potrzebuję tylko dowodu na poparcie mojej teorii.
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
Kilka dni temu miałem wrażenie, że gdzieś już widziałem obiekty w podobnym stylu.
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
Podejrzewam, że chcąc je ponownie uruchomić, należałoby w nie wtłoczyć ogromne ilości magicznej energii.
Plik: DIA_Addon_KDW_14050_Merdarion_ADW
Gothic II
Zgłoś błąd
1 - 10 / 58
10
50
100
1 - 10 / 58
Gothic I
Gothic II
Gothic III